Wednesday, September 9, 2015

အိမာမ္အဘူဟနီဖာ(ရဟ္မသုလ္လာအလိုင္)ကုိ ေမးခဲ့သည့္ ပေဟဠိေမးခြန္းအခ်ဳိ႕


မိမိတု႔ိ၏ မိတ္ေဆြမ်ားကုိ ဤလင့္မွ ရွဲေပးႏိုင္ပါသည္။
https://www.facebook.com/almufeed.mm/posts/814755148645076:0
##############
အိမာမ္အဘူဟနီဖာ (ရဟ္မသုလ္လာအလိုင္)ကုိ ဆန္႔က်င္သူမ်ားထဲမွ ပုဂၢဳိလ္တစ္ဦးသည္ ပေဟဠိအခ်ဳိ႕ကို ဤသို႔ေမးျမန္းခဲ့ေလသည္။

"ထိုပုဂၢဳိလ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ အသင္မည္သို႔ အမိန္႔ရွိပါမည္နည္း။"
၎သည္ ဂ်ႏၷသ္ကို ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မထား၊ ဂ်ဟႏၷမ္ကို မေၾကာက္၊ ဖန္ဆင္းရွင္ျဖစ္သည့္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ကိုလည္း အေၾကာက္မထားေခ်။ အေသသားကုိ စားသည္။ ႐ုကူ စဂ်္ဒါမပါဘဲ နမားဇ္ဖတ္သည္။ မျမင္ရေသာအရာအေပၚ သက္ေသခံသည္။ မွန္ကန္ေသာစကားကုိ မႏွစ္သက္။ ဖစ္သနာကို ႏွစ္သက္သေဘာက်သည္။ ရဟ္မသ္ေတာ္မွ ေဝးေဝးေျပးသည္။ ယဟူးဒ္ႏွင့္ နဆြ္ရာကို ေထာက္ခံသည္။

ထိုအခါ အိမာမ္အဘူဟနီဖာက ... ဘာလဲ အသင္ ထိုသူ႔ကိုသိပါသလား... ဟု ေမးလိုက္၏။ ၎က မသိပါေၾကာင္း၊ သို႔ရာတြင္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ ထိုသူထက္ ဆိုးသြမ္းသူကို မျမင္ေတြ႕ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ အိမာမ္ႀကီးကို ေမးရျခင္းျဖစ္ပါသည္ ... ဟု ေျဖၾကားသည္။

အိမာမ္အဘူဟနီဖာသည္ မိမိ၏တပည့္မ်ားဘက္သုိ႔လွည့္၍ ေမးသည္။ ဤသို႔ေသာ ခံယူခ်က္မ်ားထားသူႏွင့္ ပတ္သက္၍ အသင္တို႔ ဘာေျပာလိုသနည္း။ ထိုအခါ တပည့္မ်ားက ဤသို႔ေသာသူသည္ အလြန္ဆိုးသြမ္းသူျဖစ္ပါသည္။ အထက္ပါအခ်က္မ်ားသည္ ကာဖိရ္တြင္ရွိေသာ အခ်င္းလကၡဏာမ်ား ျဖစ္သည္ ဟု ေျပာၾကသည္။ တပည့္တို႔၏အေျဖကို နားေထာင္ၿပီး အိမာမ္ႀကီးက ၿပံဳးလိုက္သည္။ မိန္႔သည္မွာ ၎သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ မွန္ကန္ေသာ မိတ္ေဆြျဖစ္သည္။ ထို႔ေနာက္ ေမးခြန္းေမးသူကို ထပ္ေမးသည္မွာ "ေမးခြန္း၏ အေျဖကို ေျပာျပပါက အသင္သည္ ကၽြႏ္ုပ္ကိုမေကာင္းေျပာဆိုမႈမွ ေရွာင္ႏိုင္မည္လား" ၎က "ဟုတ္ကဲ့ပါ" ဟုေျဖေသာအခါ အိမာမ္အဘူဟနီဖာက အေျဖေပးေလသည္။

>> ဂ်ႏၷသ္ကို ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မထား ဆိုသည္မွာ ဂ်ႏၷသ္ကို ဖန္ဆင္းပိုင္ဆိုင္သည့္ အရွင္ျမတ္အေပၚမွာ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ထားပါသည္။
>> ဂ်ဟႏၷမ္ကို မေၾကာက္ ဆိုသည္မွာ ဂ်ဟႏၷမ္၏ ပိုင္ရွင္ကိုသာ အေၾကာက္ထားပါသည္။
>> ဖန္ဆင္းရွင္ျဖစ္သည့္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ကို အေၾကာက္မထား ဟူသည္မွာ ထိုအရွင္ျမတ္သည္ မိမိ၏အုပ္စိုးမႈ၌ တစ္ဦးတစ္ေယာက္အေပၚ မတရားျပဳလုပ္မည္ကို မစိုးရိမ္ရပါ။ ထိုအခ်က္ကို ေၾကာက္ရြံရန္မလိုအပ္ပါ။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္သည္ မည္သည့္အခါတြင္မွ မတရားမျပဳေပ။
>> အေသသားကုိ စားသည္ဟု ဆိုျခင္းမွာ အေသေကာင္ငါးကို စားပါသည္။
>> ႐ုကူ စဂ်္ဒါမပါဘဲ နမားဇ္ဖတ္သည္ ဟူသည့္သေဘာမွာ ဂ်နာဇာနမားဇ္ကို ဖတ္ပါသည္။
>> မျမင္ရေသာအရာအေပၚ သက္ေသခံသည္ ဆိုသည့္အဓိပၸါယ္က အလႅာဟ္မွအပ ကုိးကြယ္ရာအရွင္မရွိ။ တမန္ေတာ္ျမတ္ ဆြလႅလႅားဟုအလုိင္းဟိဝစလႅမ္သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ ရစူလ္ျဖစ္သည္ကို သက္ေသခံျခင္းျဖစ္သည္။
>> မွန္ကန္ေသာစကားကုိ မႏွစ္သက္။ သေဘာမွာ ေသျခင္းကိုမႏွစ္သက္။ ထိုအရာသည္ မွန္ကန္ေသာအရာျဖစ္သည္။ သို႔မွသာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္၏ အမိန္႔ကို နာခံႏိုင္မည္။
>> ဖစ္သနာကို ႏွစ္သက္သေဘာက်သည္ ဆိုသည္မွာ သားသမီးကို ဆိုလိုသည္။ သားသမီးကို ဖစ္သနာဟု ဆိုထား၏။ သားသမီးအေပၚ အခ်စ္ရွိျခင္းကုိ ရည္ညႊန္း၏။
>> ရဟ္မသ္ေတာ္မွ ေဝးေဝးေျပးသည္ဆိုသည္မွာ ရဟ္မသ္သည္ မိုးေရကို ဆိုလို၏။
>> ယဟူးဒ္ႏွင့္ နဆြ္ရာကို ေထာက္ခံသည္။ ယင္းစကားရပ္၏ ရည္ညႊန္းမႈသည္ ဤသို႔ျဖစ္၏။ ယဟူဒီကို ေထာက္ခံျခင္း၏ သေဘာမွာ ၎တုိ႔၏အဆိုျဖစ္ေသာ "နဆြာရာတို႔သည္ အမွန္ေပၚမွာ လံုးဝမရွိၾက" ဟူသည္ကို ေထာက္ခံျခင္းျဖစ္၍ နဆြာရာတို႔၏ အဆိုျဖစ္ေသာ "ယဟူဒီတုိ႔သည္ အမွန္တရားေပၚမွာ မရွိၾက" ဆိုသည့္ စကားရပ္ကို ေထာက္ခံျခင္းျဖစ္သည္။

ေမးခြန္းေမးသူက ဤသို႔ အသိဉာဏ္ျပည့္ဝ၍ ပါးစပ္ပိတ္ေစေသာအေျဖကို ၾကားရသည့္အခါ မတ္တပ္ရပ္၍ အိမာမ္အဘူဟနီဖာ၏ ဦးေခါင္းကုိ နမ္း႐ွဳံေလသည္။ ထို႔ေနာက္ ကၽြႏ္ုပ္ကစမ္က်ိန္ဆို၍ သက္ေသေပးပါသည္။ အသင္သည္ အမွန္တရားေပၚတြင္ ရွိေနပါသည္ ဟု ေျပာေလသည္။

{အိမာမ္အအ္ဇြမ္ အဘူဟနီဖာသခင္ႏွင့္ပတ္သက္ေသာ အေၾကာင္းအရာေပါင္း ၁ဝဝ စာအုပ္မွ ေကာက္ႏႈတ္တင္ဆက္ပါသည္။}

အလ္မုဖီးဒ္
ဇိလ္ကအ္ဒါ/ ၈/ ေယာင္မုလ္အိစ္ႏိုင္းန္/ ဟိဂ်ရီ ၁၄၃၆