Tuesday, September 8, 2015

မနာလိုဝန္တိုျခင္းႏွင့္ ေလာဘ


မိမိတို႔၏ မိတ္ေဆြမ်ားကို ဤလင့္မွ ျပန္ရွဲေပးႏုိင္သည္။
https://www.facebook.com/almufeed.mm/posts/810248732429051:0

ႏွလံုးသားအတြင္းသို႔ ႐ွဳိက္သြာန္ဝင္ေရာက္သည့္ သူခိုးတံခါးေပါက္မ်ားကို ေဖာ္ျပရာတြင္ "အစၥလာမ့္ရွဳေထာင့္ ဂ်င္န္ ရွဳိက္သြာန္ေလာက" က်မ္းရွင္က မနာလိုဝန္တိုျခင္းႏွင့္ ေလာဘကို သူခိုးဝင္ရာ တံခါးေပါက္အျဖစ္ ဦးဆံုးေဖာ္ျပထားသည္။ ထိုသို႔ေဖာ္ျပရျခင္း၏ အေၾကာင္းခံတစ္ခုမွာ ယင္းမနာလိုျခင္းႏွင့္ ေလာဘဟူသည့္ စိတ္ထားႏွစ္မ်ဳိးသည္ လူတန္းစားအလႊာအသီးသီး၏ ႏွလံုးအတြင္းသို႔ ပံုသ႑ာန္တစ္မ်ဳိးစီျဖင့္ ခိုးဝင္ကိန္းေအာင္းကာ လူ႔၏စိတ္ထားကုိ နိမ့္က်ဒုကၡေရာက္ေအာင္ ျပဳလုပ္ေလသည္။ လူတို႔တြင္အျမတ္ဆံုးဟုသတ္မွတ္သည့္ သူေတာ္စင္မ်ားမွစ၍ သက္ဆိုင္ရာပညာရပ္မ်ား၏ ပညာရွင္မ်ား ဘာသာေရးတတ္ကၽြမ္းသည့္ ပညာရွင္မ်ားအပါအဝင္ သာမန္လူမ်ားအထိ၊ သမၼတမွ သူေတာင္းစားအထိ ယင္းစိတ္ထားမွ မကင္းလြတ္ၾကေခ်။ မနာလိုျခင္း ေလာဘတက္ျခင္းတို႔သည္ လူတို႔ထံ မသိမသာခိုေအာင္းက အတြင္းလႈိက္ ဒုကၡေပးသည့္ ေရာဂါတစ္မ်ဳိးပင္ ျဖစ္သည္။ မနာလိုဝန္တိုျခင္းႏွင့္ ေလာဘဟူေသာ စိတ္ရိုင္းႏွစ္မ်ဳိးကို ထိန္းခ်ဳပ္ေက်ာ္လႊားႏိုင္သူသည္ ယခုအခါသမယတြင္ အင္မတန္မွ နည္းပါးလွရေပသည္။

"အစၥလာမ့္ရွဳေထာင့္ ဂ်င္န္ ရွဳိက္သြာန္ေလာက" က်မ္းရွင္က ယင္းမနာလိုျခင္းႏွင့္ ေလာဘအေၾကာင္းကို အက်ယ္တဝင့္ ဤသို႔ရွင္းျပထားသည္။

လူသားသည္ မနာလိုဝန္တိုစိတ္ႏွင့္ ေလာဘစိတ္တို႔ေၾကာင့္ မ်က္ကန္းပမာ၊ နားပင္းပမာ ျဖစ္သြားတတ္သည္။ ႐ွဳိက္သာန္သည္ လူသား၏ႏွလံုးသားမွ ႏွစ္သက္ႏိုင္သည့္အေၾကာင္းကိစၥ၊ အရာဝတၳဳတို႔ကို ေလာဘတက္ခ်င္စရာ မက္ေမာမႈျဖစ္ခ်င္စရာ နည္းစနစ္တို႔ျဖင့္ မွ်ားေခၚၿပီးေနာက္ ထိုအေၾကာင္းခံကို အခြင့္ေကာင္းယူ၍ ႏွလံုးသားအတြင္းသို႔ဝင္ေရာက္ကာ စိတ္ေနသေဘာထားကုိ ဖ်က္ဆီးပစ္လိုက္ေလေတာ့သည္။ လူသား၏ႏွလံုးသားကို ျပစ္မႈဒုုစရိုက္ကြင္းျပင္တြင္ ေဘာလံုးကစားသကဲ့သို႔ ကိုင္တြယ္လွဳပ္ရွားေလသည္။

ဆင့္ျပန္ခ်က္တစ္ရပ္တြင္ လာရွိသည္မွာ တမန္ေတာ္ႏူးဟ္(အလိုင္ဟိစၥလာမ္)သည္ ေလွေပၚတြင္ စီးနင္းသည့္အခ်ိန္ ႐ွဳိက္သာန္သည္လည္း လိုက္ပါလာ၏။ ထိုအခါ တမန္ေတာ္ႏူးဟ္(အလိုင္ဟိစၥလာမ္)က " အသင္ အဘယ့္ေၾကာင့္ လိုက္ပါလာရသနည္း" ဟု ေမးသည္။ ႐ွဳိ္က္သာန္က အေျဖေပးသည္မွာ " လူသားသည္ ႏွလံုးသားပိုင္ဆိုင္ရာတြင္ ကၽြႏ္ုပ္၏ မိတ္ေဆြျဖစ္၏။ ႐ုပ္ပိုင္းဆိုင္ရာတြင္ အသင္၏ ကလိမာေတာ္ကို ဖတ္ၾက၏။" ထိုအခါ တမန္ေတာ္ႏူးဟ္(အလိုင္ဟိစၥလာမ္)က မိန္႔သည္မွာ "ေဟ့၊ သူယုတ္မာ အသင္ ဤေနရာမွ ထြက္သြားပါ။"..... ထိုအခါ ႐ွဳိက္သာန္က ဤသို႔လွည့္ဖ်ားေျပာဆိုေလသည္။ ....."လူသားသည္ ေလာက၌ အခ်က္ငါးခ်က္ေၾကာင့္ ပ်က္စီးသြားရသည္။ ထိုအခ်က္ငါးခ်က္မွ သံုးခ်က္ကို အသင့္အား ေျပာျပပါမည္။" ..... ထိုအခ်ိန္၌ပင္ တမန္ေတာ္ႏူးဟ္ထံသို႔ ဝဟီျဖင့္အသိေပးသည္မွာ "႐ွဳိက္သာန္ေျပာမည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားမွ အခ်က္ႏွစ္ခ်က္ကို ေမးလိုက္ပါ။ ၎ေျပာျပမည့္ သံုးခ်က္သည္ အသင္ႏွင့္ မသက္ဆိုင္ေပ။" ..... ထို႔ေၾကာင့္ တမန္ေတာ္ႏူးဟ္က အျခားအခ်က္ႏွစ္ခ်က္ကို ေမးလိုက္သည္။ ႐ွဳိက္သာန္က .... " ၎ႏွစ္ခ်က္မွ ပထမအခ်က္သည္ မနာလိုဝန္တိုမႈျဖစ္သည္။ ထိုမနာလိုမႈေၾကာင့္ ကၽြႏ္ုပ္သည္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ထံပါးမွ က်ိန္စာထိၿပီး ႏွင္ထုတ္ျခင္း ခံခဲ့ရသည္။ ဒုတိယအခ်က္သည္ ေလာဘျဖစ္သည္။ တမန္ေတာ္အာဒမ္ အလိုင္ဟိစလာမ္သည္ ေလာဘမရွိခဲ့လွ်င္ ဂ်ႏၷသ္ဥယ်ာဥ္မွ ႏွင္ထုတ္ခံရမည္ မဟုတ္ေပ။" ဟု ... ေျပာျပေလသည္။

ကမာၻေက်ာ္ဝိဉာဥ္အထူးကုဆရာဝန္တစ္ပါးျဖစ္ေသာ ပညာရွင္ႀကီး မုဟမၼဒ္အရွ္ရဖ္အလီ(ထာနဝီ) ရဟမသုလ္လာအလိုင္ သခင္၏ အလြန္ထင္ရွားလွေသာ က်မ္းတစ္ေစာင္ျဖစ္သည့္ ဗဟစ္ရွ္သီးေဇဝရ္၌ မနာဝန္တိုစိတ္ရွိသူ၏ စိတ္ထားသ႑ာန္ကို ေရးျပထားသည္မွာ "သူတစ္ပါး စားႏိုင္ေသာက္ႏိုင္ျဖစ္ေနျခင္း၊ ဂုဏ္သတင္းေက်ာ္ေဇာ္ေနျခင္း၊ သိကၡာရွိစြာေနထိုင္ႏိုင္ျခင္းတို႔ကိုၾကည့္ၿပီး (မနာလိုမ႐ႈစိမ့္ျဖစ္သူ၏)စိတ္အတြင္းဝယ္ ေသာကမီး တၿမိဳက္ၿမိဳက္ေလာင္ကၽြမ္းေနေပသည္။ မိမိမနာလိုသူ ဒုကၡေရာက္သည္ကို ေတြ႕ျမင္ၾကားသိရမွ စိတ္ခ်မ္းေျမ့မႈရေလသည္။ ထိုသုိ႔ေသာစိတ္ထားမ်ဳိးကို မနာလိုဝန္တိုတတ္သည့္ စိတ္ထားဟု ေခၚဆိုၿပီး ၎စိတ္သည္ အလြန္ကိုစပ္စုပ္ရြံရွာဖြယ္ရာပင္ ျဖစ္ေပသည္။"

မနာလိုစိတ္ထားျခင္းသည္ ျပစ္မႈေျမာက္၍ အျပစ္ထိုက္၏။ ေလာကတြင္ ရွင္ေနစဥ္ ရရွိမည့္ ျပစ္ဒဏ္တစ္မ်ဳိးကား မိမိမနာလိုသူ အဘယ္သို႔ျဖစ္ေနဘိသနည္းဟူသည့္ ေသာကျဖင့္ အခ်ိန္တိုင္း ၎သူအေၾကာင္းသာ စဥ္းစားေနမည္။ မိမိဘာျဖစ္ေနသည္ ဘာလိုအပ္ေနသည္ကို မစဥ္းစားႏိုင္ေပ။ အျခားသူအတြက္ စိတ္သည္ေလာင္ကၽြမ္းေနၿပီး ကိုယ္ကိုယ္တိုင္အတြက္ပါ ေလာင္ကၽြမ္းသြားေပေတာ့သည္။ ထိုစိတ္ထားပိုင္ရွင္တို႔သည္ မည္သည့္အခါမွ် စိတ္ခ်မ္းသာစြာမေနထိုင္ရေပ။ ရွင္ေနစဥ္တြင္ ရွင္ျခင္း၏ အရသာကို မပိုင္ဆိုင္ႏိုင္သကဲ့သို႔ ေသၿပီးေနာက္တြင္လည္း သုခစည္းစိမ္တို႔မွ လက္မဲ့ျဖစ္ရေပမည္။ ေသၿပီးေနာက္ ရရွိမည့္ ျပစ္ဒဏ္ကား မိမိမနာလိုခဲ့သူအား မိမိ၏ကုသိုလ္မ်ားေပးလိုက္ရေပမည္။ အဘယ္မွ်ပင္ ဆိုးရြားဘိသနည္း။ ရွင္ျခင္းတြင္လည္း အရသာမဲ့ၿပီး ေသၿပီးေနာက္တြင္လည္း ကုသိုလ္မဲ့ရေလေတာ့သည္။

 မနာလိုဝန္တိုျခင္းအား ကုသနည္း 
ဗဟစ္ရွ္သီးေဇဝရ္က်မ္း၌ပင္ ကုသနည္းကို ဆရာႀကီးက ဆက္လက္သင္ျပထားသည္မွာ .... ဤမနာလိုဝန္တိုျခင္းသည္ ဆိုးရြားသည့္ေရာဂါမ်ားထဲမွ တစ္ခုပင္ျဖစ္သည္။ ထို႔အတြက္ေၾကာင့္ ယင္းေရာဂါကို ကုသရန္ အထူးႀကိဳးစားရမည္။ ကုသနည္းမွာ ..... မနာလိုဝန္တိုမႈကို ျပဳလုပ္ျခင္းတြင္ မိမိကို မည္သုိ႔ဒုကၡေရာက္ေစသည္ကို သိျမင္ရေပမည္။ သူတစ္ထူးကို မနာလိုမ႐ႈစိမ့္ျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ မိမိ အပတ္တကုတ္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ထားသည့္ ေကာင္းမႈအလီလီတို႔သည္ သဲထဲေရသြန္ျဖစ္သြားသည္။ ျမတ္နဗီဆြလ္လလ္လားဟုအလုိင္းဟိဝစလႅမ္က မိန္႔ေႁခြထားသည္မွာ "မီးက သစ္သားကိုေလာင္ၿပီး သံုးမရေအာင္ ျပဳလုိက္သကဲ့သို႔ပင္ မနာလိုဝန္တိုျခင္းသည္လည္း မိမိက်င့္ႀကံအားထုတ္ခဲ့သည့္ ေကာင္းမႈအေပါင္းအား တမဟုတ္ျခင္းပင္ ေလာင္ကၽြမ္းေစကာ အသံုးမဝင္ေအာင္ ျပဳလုိက္သည္။" သေဘာမွာ မိမိ၏ ေကာင္းမႈအေပါင္းသည္ မနာလိုျခင္းခံရသူထံသို႔ ေပးဆပ္လိုက္ရၿပီး မိမိအတြက္ ဘာမွ်မက်န္ေတာ့ေပ။ ထို႔ေၾကာင့္ မိမိထံရွိေနသည့္ မနာလိုဝန္တိုျခင္းဟူသည့္ ရွဳိက္သာန္အႀကိဳက္ တံခါးေပါက္ကို ပိတ္ဖို႔ ႀကိဳးပမ္းရေပမည္။

ဆက္လက္ၿပီး .... မိမိက မနာလိုမ႐ႈစိမ့္ျဖစ္ေသာပုဂၢဳိလ္ကို ေအာက္ပါအတိုင္း ျပဳမူဆက္ဆံပါ။ (၁) ၎ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုသည့္အခါ မိမိကဦးစြာ စလာမ္ဆိုပါ။ ၎ကို ဂုဏ္ေပး၍ ဆက္ဆံပါ။ မိမိက က်ဳိးႏြံႏွိမ့္ခ်စြာေနပါ။ (၂) မိမိခရီးသြားမည္ဆိုလွ်င္ ၎ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုၿပီးမွ သြားပါ။ ၎ထံမွ ဒုအာဆုပတၳနာကို ရယူပါ။ (၃) ခရီးမွျပန္လာလွ်င္ ၎အတြက္ လက္ေဆာင္ယူလာပါ။ (လက္ေဆာင္ေပးျခင္းျဖင့္ ခ်စ္ခင္မႈ တိုးပြားသည္။) (၄) မၾကာခဏဆိုသလို ၎ႏွင့္ ေတြ႕ဆံုပါ။ နံနက္စာျဖစ္ေစ ႏွစ္ဦးအတူ လက္ဆံုစားပါ။ (၅) အျခားမိတ္ေဆြမ်ားႏွင့္ စကားေျပာဆိုရင္း ၎သူအေၾကာင္းေရာက္ပါက ထိုသူႏွင့္ပတ္သက္၍ ခ်ီးက်ဴးစကားဆိုပါ။ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က သူ႔ကို မ်ားစြာေသာ စည္းစိမ္မ်ား ခ်ီးျမႇင့္ေပးထား၏။ အလႅာဟ္အရွင္သည္ မိမိ၏ေက်းဇူးေတာ္ကို ထိုသူ႔အေပၚ ႏွစ္ဆတိုးေပးေတာ္မူပါဟု ေတာင္းဆုျပဳေပးပါ။

 ကုသျခင္း၏ ရလဒ္ 
ဤကုသနည္းကို မွီဝဲသံုးစြဲလွ်င္ အစပထမတြင္ေတာ့ ေရာဂါ၏ တန္ျပန္ဒဏ္ကို ျပင္းျပင္းထန္ထန္ခံစားရမည္။ စိတ္ႏွလံုးသားမွ မလိုလားသည့္အရာကို မိမိကသြတ္သြင္းေပးေနသည္ျဖစ္ရာ ျမင္းရိုင္းပမာ ကန္ေက်ာက္ေနမည္သာျဖစ္၏။ သို႔ေသာ္ တမလြန္အေရးေမွ်ာ္ေတြး၍ ေဆးခါးကိုသာ နာနာတိုက္ပါ။ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ က်င့္သားရၿပီး စိတ္ႏွလံုးသားမွပင္ စတင္ကာ လက္ခံလာေပမည္။ ယခင္က မနာလိုခဲ့သူကို ဤေဆးမွီဝဲၿပီးပါက မိမိမွစတင္ကာ ခ်စ္ၾကည္ခင္တြယ္လာေပမည္။ ဤသို႔ျဖင့္ မိမိ၏ရွင္ျခင္းႏွင့္ ေသျခင္းတြင္ အရသာေကာင္းမ်ားကို ပိုင္ဆိုင္ရေပမည္။

 ေလာဘ 
"အစၥလာမ့္ရွဳေထာင့္ ဂ်င္န္ ရွဳိက္သြာန္ေလာက" က်မ္းတြင္ ေလာဘအေၾကာင္းကို ဆက္လက္ရွင္းျပထားသည္မွာ ..... ႐ွဳိက္သာန္သည္ လူ႔စိတ္တြင္းဝယ္ ပစၥည္းဥစၥာလိုလားေနသည္ကို ေတြ႕ျမင္လွ်င္ ခ်က္ျခင္းပင္ အင္အားကုန္သံုးၿပီး လူ႔စိတ္ကို အၿပီးခ်ဳပ္ကိုင္၍ အမွားအမွန္ခြဲျခားျခင္းကို အၿပီးတိုင္ ရိုက္ခ်ဳိးဖ်က္ဆီးလိုက္ေပသည္။ ထို႔ေနာက္တြင္ လူသည္ ေန႔၊ ည ပစၥည္းဥစၥားတိုးပြားေရးကိုသာ အာရုံစိုက္ေနေတာ့၏။ စည္းစိမ္ဟူသည့္အရာသည္လည္း ေလာင္ေစသည့္ သတၱိရွိေပသည္။ စည္းစိမ္ရရန္ႀကိဳးပမ္းရင္းျဖင့္ ေလာကႏွင့္ ေလာကအတြင္းရွိအရာတို႔၏ ေကာင္းက်ဳိးဆိုးျပစ္ကို ဘာမွ်မခဲြျခားႏိုင္ေတာ့ပဲ ဥစၥာဓနရရန္သာ ႀကံရြယ္ေနေတာ့သည္။ ေလာဘ၏ ေၾကာက္မက္ဖြယ္အေျခအေနတစ္ခုမွာ အစၥလာမ္မွျပသည့္ ဟလာလ္ ဟရာမ္ကို မခြဲျခားႏိုင္ေတာ့ေပ။ ႀကီးႏိုင္ငယ္ညႇင္း ျဖစ္ေနသည္ကို မျမင္ႏိုင္။ စိတ္တြင္းဝယ္ျဖစ္ေပၚလာသည့္ ေလာဘ၏ငတ္မြတ္မႈကို ျဖည့္စည္းေပးရန္သာ အေတြးရွိေတာ့သည္။ တခါတရံတြင္ လူသည္ ေလာဘ၏ေတာင္းဆိုမႈမ်ားကို ျပည့္ဝေအာင္ျပဳရင္းျဖင့္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ကို ခဝပ္မႈမ်ားပင္မရွိေတာ့ဘဲ ျပစ္မႈမ်ား၏အေမွာင္အတြင္း ေလွ်ာက္လွမ္းရင္း ေသတြင္းသို႔ ဆိုက္ေရာက္သြားေလေတာ့သည္။ လူသားသည္ ထိုအေျခအေနသို႔ ဆိုက္ေရာက္သြားလွ်င္ မဟာရန္သူေတာ္ႀကီး ႐ွဳိက္သာန္က အလြန္ပင္ ဝမ္းသာပီတိျဖစ္ဘိသတည္း။

ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြႏု္ပ္တို႔သည္ ရန္သူေပ်ာ္မည့္ အေျခအေနသုိ႔ မဆိုက္ေရာက္ေအာင္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ အထူးကာကြယ္ထိန္းသိမ္းရေပမည္။ ေလာဘဟူသည့္စိတ္သည္ အေၾကာင္းကိစၥအမ်ဳိးမ်ဳိးတြင္ ျဖစ္ေပၚေပသည္။ အစားအေသာက္အအိပ္မွစ၍ စားဝတ္ေနေရးဟူသည့္ အေရးသံုးပါးတြင္သာမက ပညာေရး တရားေရး အခ်စ္ေရး ႏိုင္ငံေရး စသည့္အေရးမ်ားအထိ ေလာဘသည္ လိုက္လံ ေႏွာင့္ယွက္ေပသည္။ အစားအေသာက္ ေလာဘတက္လွ်င္ က်န္းမာေရးခ်ဳိ႕ယြင္းသည္။ အအိပ္ေလာဘတက္လွ်င္ ဉာဏ္ထိုင္း၏။ စား၊ ဝတ္၊ ေနေရးသံုးပါးတြင္ ေလာဘတက္လွ်င္ အမွန္အမွား ေကာင္းဆိုးမခြဲျခားႏိုင္ေတာ့ပဲ ရဖို႔သာစဥ္းစားေပေတာ့မည္။ ေလာဘတက္သေလာက္ မရခဲ့လွ်င္ ရသူတို႔ကို မနာလိုေတာ့မည္။ ဤသို႔ႏွင့္ မနာလိုျခင္းႏွင့္ ေလာဘဟူသည့္ ေထာင္ေခ်ာက္အတြင္းသို႔ လူသည္ ေရာက္မွန္းမသိ ေရာက္သြားေပေတာ့သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ လူသားအေနျဖင့္ ႏွလံုးသားၾကည္လင္သန္႔ရွင္းရန္ အထူးသျဖင့္ ႏွလံုးအတြင္းမွျဖစ္သည့္ စိတ္ဝိဉာဥ္သည္ လွပလန္းဆန္းေနေစရန္ အၿမဲပင္ ဂရုတစိုက္ထိန္းသိမ္းေနရမည္။ စိတ္ႏွလံုး၏ လွပၾကည္လင္မႈကို ဖ်က္ဆီးမည့္ရန္သူ ဝင္ေရာက္ႏိုင္သည့္ တံခါးမ်ားကို မိမိအသိဉာဏ္ ဆင္ျခင္တံုတရားျဖင့္ ေသာ့ခတ္ပိတ္ထားရေပမည္။ ယင္းတံခါးတို႔ပြင့္ေနၿပီး ဝိဉာဥ္တြင္ ႐ွဳိက္သာန္၏ဒုကၡေပးမႈေၾကာင့္ ေရာဂါရေနၿပီဆိုပါက ဝိဉာဥ္ကုသည့္ပညာရွင္မ်ားထံ ျပ၍ ကုသရမည္။ သို႔မဟုတ္ ယင္းပညာရွင္တို႔ ညႊန္ၾကားခဲ့သည့္ ေဆးဝါးမ်ားကို စြဲၿမဲစြာမွီဝဲ၍ စိတ္ဝိဉာဥ္၏ က်န္းမာေရးကို ျပန္လည္ေဆာင္ယူရေပမည္။ ထိုသို႔ျပဳမွသာလွ်င္ မိမိ၏ရွင္ျခင္းႏွင့္ ေသျခင္းသည္ လွပေကာင္းမြန္မည္သာတည္း။
"စိတ္ဝိဉာဥ္၏ ေရာဂါကို ႏွလံုးသားအတြင္းျပဳျပင္သည့္ သမားေတာ္ျဖင့္သာ ကုသႏိုင္သည္။ ခႏၶာကိုယ္ျပင္ပသမားေတာ္က မကုသႏိုင္ေပ" ...........။

အလ္မုဖီးဒ္
ေရွာက္ဝါလ္/ ၂၈/ ေယာင္မြလ္ဂၽြမ္အာ/ ဟိဂ်ရီ ၁၄၃၆


အလ္မုဖီးဒ္၏ Link မ်ား
Website: http://aaitee.blogspot.com
Facebook: http://www.facebook.com/almufeed.mm
Email: haroonrangoni@gmail.com
google တြင္ရွာရန္ “ အလ္မုဖီးဒ္ ” ဟု ျမန္မာလိုရိုက္၍ရွာပါ။
မိမိဖုန္းထဲတြင္ ျပန္လည္ဖတ္ရႈရန္ သိမ္းထားလိုပါက Simple Islam.apk ဖုိင္ကို ေဒါင္းလုတ္ဆြဲျပီး Install လုပ္ထားပါ။