Wednesday, May 22, 2013

မြတ္စလင္မ္တိုင္း သိထားသင့္သည့္ အေမးအေျဖမ်ား (၃)


၃။ ထာဝရဘုရားလို႔ ျမန္မာေတြသိေနတဲ့ God ႏွင့္ ဟိႏၵဴဘုရား ျဗဟၼာႀကီးတို႔ကလည္း ဒီကမာၻႀကီးကို သူတို႔ ဖန္ဆင္းထားတယ္လို႔ ေျပာေနၾကပါတယ္ ။ သူတို႔ကို ကမာၻေပၚမွာရွိတဲ့ လူအေတာ္မ်ားမ်ားကလည္း ေထာက္ခံေနၾကပါတယ္ ။ ဒီကမာၻႀကီးကို အဲသည္ ဖန္ဆင္းရွင္ ႏွစ္ပါးႏွင့္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္တို႔ အတူတူပူးေပါင္းၿပီး ဖန္ဆင္းၾကတာလား ။ တစ္ပိုင္းစီခြဲၿပီး ဖန္ဆင္းခဲ့တာလား၊ က်မ္းစာ အေထာက္အထားႏွင့္တကြ ရွင္းျပေပးပါ ။

၃။ [ေျဖ]- က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္သည္ ၎ႏွင့္ကိုက္ညီေသာ ေရွးက်မ္းမ်ား၏ အဆိုကို လက္ခံပါသည္။ အေၾကာင္းမွာ ကုရ္အာန္က်မ္းျမတ္သည္ ေရွးက်မ္းမ်ားကို ေထာက္ခံေသာက်မ္းျဖစ္သည္။ "…ဤက်မ္းေတာ္သည္ ေရွးက်မ္းေတာ္မ်ားကို ေထာက္ခံအတည္ျပဳ၏။…" (က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္ -အခန္း ၅၊ အပုိဒ္ ၄၈)။ "လူမ်ိဳးတိုင္းအတြက္ တရားဓမၼ ေဟာၾကားေသာ တမန္ေတာ္ တစ္ပါးစီ ရွိ၏။" (က်မ္းျမတ္ကုရ္အာန္ - အခန္း ၁ဝ၊ အပုိဒ္ ၄၇)။ လူမ်ိဳးတိုင္းကို သူတို႕ႏွင့္သက္ဆိုင္ေသာ ဘာသာစကားအားျဖင့္ တမန္ေတာ္မ်ား ေစလႊတ္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ အသီးတစ္ရာ အညႇာတစ္ခုပမာ အလႅာဟ္ရွင္ျမတ္္ကိုပင္ God ၊ Jehova ၊ Brahman (မဟာျဗဟၼာ)၊ မိုးနတ္မင္း စသည္ျဖင့္ သက္ဆိုင္ရာ ဘာသာစကားျဖင့္ ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဤကမာၻအပါအဝင္ စၾကာဝဠာခပ္သိမ္းကို အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ တစ္ပါးတည္းက ဖန္ဆင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း အေထာက္အထား ခိုင္လံုပါသည္။

(Simple Islam) (Islamic Teachings) ဆက္သြယ္ရန္ - haroonrangoni@gmail.com