Thursday, June 12, 2014

သယမုမ္ႏွင့္ သက္ဆိုင္သည့္ ပညတ္ခ်က္မ်ား (၂)

ဗိစ္မိလႅာဟိရ္ရဟ္မာန္းနိရ္ရဟီးမ္
(မစာအိလ္ မေလ့လာမီ သိရွိထားရမည့္ အခ်က္အခ်ဳိ႕)
ယခုတင္ျပမည့္အေၾကာင္းအရာသည္ သယမုမ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ျပဳခြင့္ရွိျခင္း၊ မရွိျခင္း၊ သယမုမ္ျပဳပိုင္မည့္ အေျခအေနမ်ားႏွင့္ စပ္လ်ဥ္း၍ သာသနာမွျပသထားသည့္ ပညတ္ခ်က္စည္းကမ္း နည္းလမ္းမ်ားကို တင္ျပမည္ျဖစ္ပါသည္။ ပညတ္ခ်က္ဟူသည္ တနည္းဆိုရေသာ္ ဥပေဒပင္ျဖစ္သည္။ ဥပေဒဟူေသာေဆာင္ပုဒ္ေအာက္၌ ေရးသားထားေသာစာသားမ်ားသည္ သာမာန္စာသား စာေပမ်ားႏွင့္ မတူညီပါ။ စာသားအဓိပၸာယ္၊ စကားလံုးသံုးစြဲပံု အစရွိသည့္အရာတို႔သည္ နက္နဲပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ဥပေဒ၊ ပညတ္ခ်က္မ်ားပါဝင္သည့္ အေၾကာင္းအရာတို႔ကို ဖတ္ရွဳမည္ဆိုပါက သာမာန္အေၾကာင္းအရာမ်ားပါဝင္သည့္ စာေပမ်ားကဲ့သို႔ ျမန္ဆန္စြာႏွင့္ ရုပ္လံုးေပၚေလာက္ရံုသာ ဖတ္ရွဳမည္ဆိုပါက နားလည္ႏိုင္မည္မဟုတ္ပါ။ ထို႔ေၾကာင့္ အႀကံေပးလို႔သည္မွာ မတ္စ္အလာ(ပညတ္ခ်က္)မ်ားကို ဖတ္ရွဳေလ့လာမည္ဆိုပါက ေအးေဆးစြာႏွင့္ အေၾကာင္းအရာ တစ္ခုကို နားလည္သေဘာေပါက္ မွတ္မိသည္အထိ ႏွစ္ႀကိမ္၊ သံုးႀကိမ္ဖတ္ရမည္။ မိမိနားလည္သည့္ပံုစံႏွင့္ မတ္စ္အလာမွျပသထားသည့္ ပံုစံတို႔ လြဲေနပါက စစ္မွန္သည့္ အဲဟ္ေလစြႏၷသ္လမ္းစဥ္ကိုက်င့္သံုးၿပီး မိမိႏွင့္ မဇ္ဟဗ္ျခင္းတူညီသည့္ အာလင္မ္ကို ေမးျမန္းပါ။
ေအာက္၌တင္ျပမည့္ မတ္စ္အလာမ်ားတြင္ အေျခအေနတစ္ခု၏ ပင္ရင္းအေျခအေနတို႔ကို အေျခခံကာ ပညတ္ခ်က္မ်ား ျပသထားျခင္းျဖစ္သည္။ ဥပမာ ေရတြင္းဟု အမ်ားဆံုးသံုးႏႈန္းထားသည္။ ထို႔အတူ ခရီးထြက္ျခင္းဟု ဆိုရာဝယ္ ေတာလမ္းခရီးမွ ေျခက်င္ေလွ်ာက္သြားျခင္း၊ ခရီးသြားယာဥ္တြင္ ရထား၊ အစရွိသည့္ ပင္ရင္းပံုစံတို႔ျဖင့္ ျပသထားသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေရတြင္းအမိန္႔တြင္ ယခုေခတ္၏ ေရစင္မ်ား၊ ေရတိုင္ကီမ်ား ပါဝင္သည္။ ခရီးထြက္ျခင္းတြင္ ခရီးထြက္သည့္ ပံုစံအားလံုးကိုဆိုလိုသည္။ ရထားခရီးစဥ္ဟု ဆိုထားျခင္းတြင္ ရထား၊ ကား၊ ေလယာဥ္ စသည့္ စီးနင္းႏိုင္သည့္ယာဥ္အားလံုးကိုဆိုလုိပါသည္။
ေအာက္၌တင္ျပထားသည့္ မတ္စ္အလာ အမိန္႔ပညတ္ခ်က္တို႔တြင္ ဖတ္ရွဳသူအေနျဖင့္ နားမလည္၊ သေဘာမေပါက္ျခင္း၊ မိမိျဖစ္ေပၚေနသည့္အေျခအေနသည္ တင္ျပထားသည့္ ပညတ္ခ်က္မ်ား၌ ပါဝင္ေနျခင္းမရွိ၊ ဖတ္ရွဳသူအေနျဖင့္လည္း သိရွိလိုလွ်င္ မိမိႏွင့္နီးစပ္သည့္ အာလင္မ္ကိုေသာ္လည္ေကာင္း၊  (သို႔မဟုတ္) haroonrangoni@gmail.com သို႔လည္ေကာင္း ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။

သယမုမ္ျပဳခြင့္ရမည့္ ပံုစံမ်ား
(ေအာက္၌တင္ျပမည့္ ပညတ္ခ်က္မ်ားသည္ အဲဟ္ေလစြႏၷသ္ဝလ္ဂ်မာအသ္လမ္းစဥ္မွ ဟနဖီမဇ္ဟဗ္ဝင္မ်ားအတြက္ ျဖစ္ပါသည္။)

သယမ္မုမ္ျပဳျခင္းႏွင့္ စပ္လ်ဥ္၍ ထပ္မံသိရွိထားရမည့္ ပညတ္ေတာ္မ်ား

ပညတ္ခ်က္ (၁)။ ေတာထဲသို႔ေရာက္သြားသည္။ ေရဘယ္မွာရွိသည္ကိုလည္း လံုးဝမသိရွိေပ။ လမ္းၫႊန္ေျပာျပေပးမည့္သူလည္း မရွိ။ ေမးျမန္းစံုစမ္းရန္လည္း ဘယ္သူမွ်မရွိေပ။ ထိုသို႔ေသာ္အေျခအေနတြင္ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

အကယ္၍ ေရရွိသည့္ေနရာကို လမ္းၫႊန္ေပးႏိုင္သည့္ သူကိုေတြ႕မည္။ ၎ကလည္း ရွရီအသ္မွ သတ္မွတ္ထားသည့္ တစ္မိုင္ပတ္လည္အတြင္း ေရရွိသည့္ေနရာကိုေျပာျပမည္။ သို႔မဟုတ္ တျခားေသာအေၾကာင္းခံတစ္ခုခုျဖင့္ ေရရွိႏိုင္ေၾကာင္းသိရွိရမည္။ (တိရိစာၦန္တို႔၏ ေျခရာကို အေၾကာင္းခံ၍၊ ငွက္မ်ားပ်ံသန္းသည့္ ဘက္ကိုအေျခခံ၍) ရွရ္အီတစ္မိုင္အတြင္ ေရရွိႏိုင္ေၾကာင္း တိက်စြာမွတ္ယူႏိုင္မည္ဆိုပါက ေရကိုဤမွ်ရွာေဖြရမည္။ ထိုသူႏွင့္ အေပါင္းအပါတို႔ ေရရွာေဖြရာတြင္ မည္သည့္အခက္အခဲမွ် မရွိႏိုင္ပါက ေရမရွာေဖြပဲ သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိေပ။ ရွရ္အီတစ္မိုင္အတြင္း ေရမုခ်ရွိမည္ဟု ယံုၾကည္ရပါက ေရရွာေဖြရန္ ဝါဂ်ိဗ္ျဖစ္ပါသည္။
ရွရ္အီ ၁မိုင္သည္ အဂၤလိပ္မိုင္ႏွင့္ ၈ ပံု ၁ ပံု ပိုပါသည္။ (၉ ဖာလံုႏွင့္ ၂ဝ ကိုက္ျဖစ္ပါသည္။)

ပညတ္ခ်က္ (၂)။ ေရရွိသည့္ေနရာကိုသိသြားသည္။ သို႔ေသာ္ ရွရ္အီ ၁မိုင္ထက္ ပိုေဝးပါက ဤမွ်ေလာက္ ေဝးလံသည့္ေနရာသို႔ သြားေရာက္၍ ေရရယူရန္ အေရးမႀကီးေပ။ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၃)။ ၿမိဳ႕ႏွင့္ ၁ မိုင္ေဝးသည့္ေနရာသို႔ေရာက္ရွိေနသည္။ မိမိေရာက္ရွိေနသည့္ေနရာ၏ ၁ မိုင္အတြင္းတြင္ ေရမရရွိႏိုင္ပါကလည္း သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ ခရီးသည္ဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ၊ မဟုတ္သည္ျဖစ္ေစ။

ပညတ္ခ်က္ (၄)။ မိမိသြားေနသည့္ လမ္းတြင္ ေရတြင္းေတြ႕သည္။ သို႔ေသာ္ ခပ္ယူရန္ ႀကိဳး၊ ပံုး အစရွိသည္တို႔ကို မရရွိပါကလည္း သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၅)။ ေရရရွိလိုက္သည္။ အလြန္နည္းသည္။ သို႔ေသာ္ မ်က္ႏွာ၊ လက္ႏွစ္ဖက္ႏွင့္ ေျခေထာက္ႏွစ္ဖက္တုိ႔ကို တစ္ႀကိမ္စီေဆးႏိုင္ေလာက္သည္အထိ ေရရွိပါက သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိေပ။ ဝုဇူ၏ ဖရ္ဇ္အစိတ္အပိုင္းအားလံုးကို တစ္ႀကိမ္စီေဆး၍ ဦးေခါင္းကို မစဟ္ျပဳလိုက္ပါ။ အကယ္၍ ထိုမွ်ခန္႔ပင္မရွိပါက သယမုမ္ျပဳပါ။

ပညတ္ခ်က္ (၆)။ က်န္းမာေရးအရ ေရသံုးစြဲႏိုင္ျခင္းမရွိ။ ေရသံုးစြဲပါက ေရာဂါထပ္တိုးမည္။ ေနေကာင္းရန္ ေႏွာင့္ေႏွးၾကန္႔ၾကာမည္ကို စိုးရိမ္ရပါက သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ ေရေအးမဟုတ္ဘဲ ေရေႏြးကို သံုးစြဲႏိုင္ပါက ေရေႏြးျဖင့္ ဝုဇူ၊ ဂုစုလ္ျပဳရန္ ဝါဂ်ိဗ္ျဖစ္ေပသည္။ သို႔ေသာ္ ေရေႏြးလည္း မရရွိႏိုင္သည့္ ေနရာျဖစ္ပါက သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၇)ေရသည္ အနီးအနားတြင္ရွိသည္။ ရွရ္အီတစ္မိုင္မွ်လည္း မေဝးေပ။ ေရယူ၍ ဝုဇူျပဳရန္ ဝါဂ်ိဗ္ျဖစ္သည္။ အမ်ဳိးသမီးမ်ားအေနျဖင့္ ေယာက်ာ္းမ်ားရွိျခင္းကို ရွက္၍ ေရမယူဘဲ သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိပါ။ ရွရီအသ္၏ အမိန္႔တစ္ခုကိုလက္လႊတ္ဆံုးရွံဳးဖို႔ ပရ္ဒါကို အေၾကာင္းခံျခင္းသည္ မျပဳပိုင္သည္သာမက ဟရာမ္လည္းျဖစ္ေပသည္။ ဗုရ္ကအ္ၿခံဳ၍ (သို႔) လံုၿခံဳသည့္ ၿခံဳထည္ကို ၿခံဳကာ ေရသြားယူရန္ ဝါဂ်ိဗ္ျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ယူေဆာင္ရာတြင္လည္း မ်က္ႏွာ၊ လက္၊ ေျခ တို႔ကို အေၾကာင္းမဲ့ မေဖာ္ရေပ။

ပညတ္ခ်က္ (၈)။ ေရျဖင့္ ဝုဇူမျပဳႏိုင္သေရြ႕ သယမုမ္ကို ဆက္တိုက္ျပဳေနခြင့္ရွိသည္။ သယမုမ္ျပဳရသည့္ရက္သည္ မည္မွ်ပင္ၾကာရွည္ပါေစ မည္သည့္သံသယမွ် ရွိစရာမလိုပါ။ ဝုဇူျပဳျခင္းႏွင့္ ေရခ်ဳိးျခင္းတို႔ေၾကာင့္ ရရွိသည့္ သန္႔ရွင္းမႈအတိုင္းပင္ သယမုမ္ကသန္႔ရွင္းမႈကို ေပးပါသည္။ သယမုမ္ျပဳျခင္းျဖင့္ ေကာင္းစြာမသန္႔ရွင္းႏိုင္။ အနည္းငယ္သာ သန္႔ရွင္းသည္ဟု မမွတ္ယူရပါ။

ပညတ္ခ်က္ (၉)။ ေရကို ဝယ္ယူသံုးစြဲရမည္။ ေရ၏ တန္ေၾကးသည္ ျမင့္မားေနပါက သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ မိမိထံပါးတြင္ ေငြရွိသည္။ ခရီးစရိတ္ထက္လည္း ပိုလွ်ံေနသည္ဆိုပါက ေရဝယ္ယူရန္ ဝါဂ်ိဗ္ျဖစ္သည္။ ေရေရာင္းသည့္ေစ်းႏွံဳးန္းသည္ မည္သူမွ်မေရာင္းသည့္ေစ်းျဖင့္ မတန္တဆ ေစ်းတင္ေရာင္းေနပါက ထိုအေျခအေနတြင္ ေရဝယ္ယူရန္ ဝါဂ်ိဗ္မျဖစ္ေပ။ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ မိမိထံတြင္ရွိသည့္ ေငြေၾကးသည္ လမ္းခရီးစရိတ္ထက္ အပိုမရွိပါက သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၀)။ အေအးဓာတ္ အလြန္ျပင္းထန္ေနမည္။ ေရမ်ားပင္ ခဲေနမည္။ ထိုအေျခအေနမ်ဳိးတြင္ ေရခ်ဳိးပါက ေသြးခဲ၍ ေသႏိုင္မည္။ နာမက်န္းျဖစ္သြားမည္ကို စိုးရိမ္ရသည္။ ေရေတာ့ခ်ဳိးႏိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ ေရခ်ဳိးၿပိီးေနာက္ အေႏြးဓာတ္ရယူရန္ ေစာင္၊ အစရွိသည့္အရာမ်ားလည္း မရွိပါက ဤသို႔ေသာ္ အေျခအေနတြင္ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိေပသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၁)။ ခႏၶာကိုယ္တစ္ဝက္ထက္ပို၍ ဒဏ္ရာမ်ားရွိေနမည္။ သို႔မဟုတ္ ေရယံု၊ ေရေက်ာက္ ကဲ့သုိ႔ အနာမ်ားေပါက္ေနပါကလည္း ထိုအေျခအေနတြင္ ေရခ်ဳိးရန္ ဝါဂ်ိဗ္မျဖစ္ေပ။ သယမုမ္ျပဳႏိုင္ပါသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၂)။ ကြင္းျပင္တစ္ခုတြင္ သယမုမ္ျပဳ၍ နမားဇ္ဖတ္လိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ ေရသည္ ၎ႏွင့္ အနီးအနားမွာပင္ရွိေနသည္။ ေရရွိသည္ကို မသိေပ။ သယမုမ္ျဖင့္ ၎တို႔ဖတ္လိုက္သည့္ နမားဇ္သည္ မွန္ကန္ေပသည္။ ၎တို႔၏ အနီးအနား၌ပင္ ေရရွိသည္ကို သယမုမ္ျဖင့္ နမားဇ္ဝတ္ျပဳၿပီးမွ သိရွိလွ်င္လည္း နမားဇ္ျပန္ဖတ္ရန္ အေရးမႀကီးေပ။

ပညတ္ခ်က္ (၁၃)။ ခရီး၌ တစ္ဦးတစ္ေယာက္ထံတြင္ ေရရွိပါက ၎ထံမွေတာင္းခံလွ်င္ မုခ်ေပးမည္ဟု စိတ္ထဲမွ ယံုၾကည္ခ်က္ခိုင္မာလွ်င္ ေရမေတာင္းပဲ သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိေပ။ ဤသို႔မဟုတ္ဘဲ ေတာင္းလွ်င္ မေပးႏိုင္ဟု စိတ္ထဲမွ ယံုၾကည္ေနလွ်င္ ေရမေတာင္းပဲ သယမုမ္သာျပဳ၍ နမားဇ္ဝတ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ သို႔ေသာ္ နမားဇ္ဖတ္ၿပီးသည့္ေနာက္ ၎သူထံမွ ေရေတာင္းလိုက္သည္။ ထိုသူကလည္း ေရေပးလိုက္သည္ဆိုပါက ပထမဖတ္ခဲ့သည့္နမားဇ္ကို ဝူဇူျဖင့္ ျပန္လည္ဖတ္ရြတ္ရမည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၄)။ ဇမ္ဇမ္ေရပံုးမ်ားတြင္ ဇမ္ဇမ္ေရမ်ားရွိေနလွ်က္ျဖင့္ သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိေပ။ ဇမ္ဇမ္ပံုးမ်ားကိုဖြင့္၍ ထိုေရျဖင့္ ေရခ်ဳိး၊ ဝုဇူျပဳျခင္းမ်ားကုိ ျပဳရမည္ျဖစ္သည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၅)။ ေရရွိသည့္သူထံ ေရေတာင္းရန္သြားေသာအခါ လမ္းတြင္ အခက္အခဲျဖစ္မည္။ သို႔မဟုတ္ သြားေနရင္း ေရဆာေလာင္မႈေၾကာင့္ အခက္အခဲတစ္ခုခု၊ အသက္အႏၲရာယ္ စုိးရိမ္ရပါက ထိုအေျခအေနတြင္ ဝုဇူမျပဳဘဲ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ ထို႔အတူ မိမိထံတြင္ရွိေနေသာေရကို သံုးစြဲလိုက္ပါက ေရဆာေလာင္မႈအတြက္ ေသာက္သံုးရန္ ေရမက်န္ရွိႏိုင္ေတာ့ပါက ထိုအေျခအေနတြင္ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၆)။ ေရခ်ဳိးလွ်င္ က်န္းမာေရးထိခိုက္ႏိုင္သည္။ ဝုဇူျပဳလွ်င္ အခက္အခဲမရွိပါက ေရခ်ဳိးျခင္း၏ အစား သယမုမ္ျပဳလိုက္ပါ။ (သယမုမ္ကို ဦးစြာျပဳပါ။ ထို႔ေနာက္မွ ဝုဇူျပဳပါ။) ဂုစုလ္အတြက္ သယမုမ္ျပဳၿပီးသည့္ေနာက္ ဝုဇူပ်က္သြားပါက ဝုဇူအတြက္ သယမုမ္မျပဳရေပ။ ဝုဇူသာျပန္လုပ္ရမည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၇)။ သယမုမ္ျပဳသည့္ နည္းလမ္းမွာ လက္ႏွစ္ဖက္ကို သန္႔ျပန္႔ေသာ ေျမႀကီးေပၚတြင္ ရိုက္ပုတ္လိုက္ပါ။ ထို႔ေနာက္ မ်က္ႏွာတစ္ခုလံုးကို ပြတ္သပ္လိုက္ပါ။ ဒုတိယအႀကိမ္ ေျမႀကီးကို ရိုက္ပုတ္ပါ။ လက္ႏွစ္ဖက္ကို တံေတာင္ဆစ္အပါအဝင္ ပြတ္လိုက္ပါ။ လက္ေခ်ာင္းမ်ားကုိလည္း ခိလာလ္ျပဳပါ။ က်ပ္ေနသည့္ လက္စြပ္တို႔ကို ခၽြတ္ထားပါ။ ပြတ္သပ္ရာတြင္ ဆံခ်ည္မွ်င္ တစ္မွ်င္စာမွ် မက်န္ရွိေအာင္ ဂရုျပဳရမည္။ က်န္ရွိခဲ့ပါက သယမုမ္ မပိုင္ပါ။

ပညတ္ခ်က္ (၁၈)။ ေျမႀကီးအေပၚလက္ရိုက္ၿပီးသည့္ေနာက္ လက္ကိုျပန္ခါလိုက္ရမည္။ သို႔မွသာ လက္ႏွင့္ မ်က္ႏွာတို႔တြင္ ဖံုမႈန္႔မ်ားေပကပ္မည္မဟုတ္ေပ။ ဖံုႏွင့္ ေျမႀကီးမ်ားေပ၍ မ်က္ႏွာပံုစံမပ်က္သြားေစရန္ျဖစ္ေပသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၁၉)။ ေျမႀကီးအျပင္ ေျမႀကီးအမ်ဳိးအစားမွျဖစ္သည့္ အုတ္၊ သဲ၊ ေက်ာက္၊ ထံုး၊ ဘိလပ္ေျမ၊ ေျမနီမႈန္႔၊ စုရ္မာ၊ အစရွိသည့္အရာတို႔ျဖင့္ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။ ေျမအမ်ဳိးအစားမွ မဟုတ္သည့္အရာတို႔ျဖင့္ သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိေပ။ ေရႊ၊ ေငြ၊ ေၾကး၊ သတၱဳ၊ ထို႔အတူ အသီးအႏွံမ်ား။ အကယ္၍ ထိုအရာမ်ားအေပၚတြင္ ေျမႀကီး ဖုန္မႈန္႔မ်ားေပက်ံေနပါက ထိုပံုစံမ်ဳိးတြင္ ထိုအရာမ်ားေပၚ သယမုမ္ျပဳခြင့္ရွိသည္။

ပညတ္ခ်က္ (၂ဝ)။ မီးတြင္ ေလာင္ကၽြမ္းသြားျခင္း၊ ေပ်ာ္ဝင္သြားျခင္းမရွိသည့္အရာသည္ ေျမအမ်ဳိးအစားျဖစ္သည္။ ေလာင္ကၽြမ္းျပာျဖစ္သြားေသာအရာသည္ ေျမအမ်ဳိးအစားမွ မဟုတ္ေပ။ ထို႔အတူ ျပာအေပၚတြင္လည္း သယမုမ္ျပဳခြင့္မရွိ။
(တတိယအပိုင္းကို ဆက္လက္ ေလ့လာပါရန္)

က်မ္းကိုး။ ။ ဗဟစ္ရွ္သီးေဇဝရ္က်မ္း(အခ္သရီ) ပထမတဲြ အခန္း(၂) စာ၊ ၆၆ မွ ၇၁
((အလ္မုဖီးဒ္ မွ ဘာသာျပန္ဆိုသည္ / အမွားအယြင္းႏွင့္ ခၽြတ္ေခ်ာ္မႈ တစံုတရာေတြ႕ရွိပါက ဘာသာျပန္ဆိုသူ၏ အားနည္းမႈေၾကာင့္သာ ျဖစ္ပါသည္။ အီးေမးလ္ (သုိ႔) Page ခ်က္ေဘာက္စ္ မွ ေမးျမန္းႏိုင္ပါသည္။))
အလ္မုဖီးဒ္
Website: http://aaitee.blogspot.com
Facebook: http://www.facebook.com/almufeed.mm
Email: haroonrangoni@gmail.com
google တြင္ရွာရန္ “ အလ္မုဖီးဒ္ ” ဟု ျမန္မာလိုရိုက္၍ရွာပါ။
မိမိဖုန္းထဲတြင္ ျပန္လည္ဖတ္ရႈရန္ သိမ္းထားလိုပါက Simple Islam.apk ဖုိင္ကို ေဒါင္းလုတ္ဆြဲျပီး Install လုပ္ထားပါ။