Saturday, January 25, 2014

ေသသူမ်ားႏွင့္ အေျပာအဆုိ

ဟဇ္ရသ္စအီးဒ္ဗင္မူစုိင္ယဗ္ (ရဟ) သခင္ႀကီးက အမိန္႔ရွိခဲ့သည္မွာ
ကၽြန္ေတာ္သည္ ဟဇ္ရသ္အလီ(ရေသြ႔)သခင္ႀကီး၏ " ခိလာဖသ္ " အခ်ိန္ကာလတြင္ တစ္ေန႔ေသာအခါ မဒီနာၿမိဳ႕တြင္ သခင္ႀကီးႏွင့္အတူ ကဗရ္စ္သားန္တစ္ခုသုိ႔ သြားေရာက္ခဲ့ပါသည္။

ဟဇ္ရသ္အလီ (ရေသြ႔) သခင္ႀကီးသည္ ထုိေနရာတြင္ ဦးစြာပထမ စလာမ္ေမတၱာပုိ႔သၿပီေနာက္ ေသသူမ်ားအား အုိ.... မိတ္ေဆြအေပါင္းတုိ႔! ကၽြန္ေတာ္သည္ အသင္တုိ႔က ဒြႏၷယာမွစြန္႔ခြါသြားခဲ့ၾကၿပီးေနာက္ ေလာကတြင္ ျဖစ္ေပၚခဲ့ေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ အသင္တုိ႔အား ေျပာျပရမည္ေလာ! သုိ႔မဟုတ္ အသင္တုိ႔က မိမိတုိ႔အေပၚ ျဖစ္ေပၚလာေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ကၽြန္ေတာ့္အား ေျပာျပမည္ေလာ! ဟု အမိန္႔ရွိေတာ္မူ၏။

ထုိအခ်ိန္တြင္ ကဗရ္ထဲမွ ဝအလုိက္ကူမြတ္စ္စလားမ္ ယားအမီးရြလ္မုအ္မိနီးန္! ကၽြန္ေတာ္မ်ား၏ ေနာက္ပုိင္းတြင္ ဒြႏၷယာေလာကထဲ၌ ျဖစ္ေပၚလာသည္႔အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ သခင္ႀကီးက ကၽြန္ေတာ္မ်ားအား ေျပာျပပါဟု အသံက်ယ္ေလာင္စြာ ေျဖၾကားသည္ကုိ ရွင္းရွင္းလင္းလင္း ၾကားသိရေပသည္။ထုိအခ်ိန္တြင္ ဟဇ္ရသ္အလီ (ရေသြ႔) သခင္ႀကီးက ၎တုိ႔အား
အသင္တုိ႔၏ ဇနီးၾကင္ယာေတာ္မ်ားမွာ ဒုတိယအႀကိမ္ " နိကာဟ္" ျပဳလုုိုက္ၾကေပသည္။ အသင္္တုိ႔ ခ်န္ရစ္ထားခဲ့ေသာ ဥစၥာပစၥည္းမ်ားကုိ အျခားသူမ်ားက ေဝယူလုိက္ၾကေပသည္။ အသင္တိို႔ ေဆာက္လုပ္ခဲ့သည့္ အလြန္တည္တံ့ခုိင္ၿမဲေသာ ေနအိမ္မ်ားကုိ ရန္သူမ်ားက သိမ္းပုိက္လုိက္ၾက၏။ ဤသည္ ဒြႏၷယာေလာက၌ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ထဲတြင္ ျဖစ္ေပၚလာေသာ သတင္းမ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ယခု အခ်ိန္တြင္ အသင္တုိ႔ထဲ၌ ျဖစ္ေပၚလာေသာ အေၾကာင္းအရာမ်ားကုိ ေျပာျပပါဟု အမိန္႔ရွိေတာ္မူ၏။

ထုိအခ်ိန္တြင္ ၎ေသသူတုိ႔ထဲမွ တစ္ဦးက " ကၽြန္ေတာ္မ်ား၏ ကဖန္ပိတ္မ်ားမွာ ေဆြးေျမ့ၿပီး ပ်က္စီးသြားေပသည္။ ဆံပင္ႏွင့္ အေမႊးအမွ်င္မ်ားမွာ ကၽြတ္သြားခဲ့၏။ ခႏၶာကုိယ္၏ အသားအေရမွာ အစိတ္စိတ္အျမႊာျမႊာ ျဖစ္သြားေပသည္။ မ်က္လုံးမ်ားမွာ ပါးျပင္ေပၚသုိ႔ ေပ်ာ္စီးက်ခဲ့၏။ ႏွာေခါင္းထဲမွျပည္မ်ား ယုိစီးေနေပသည္။ ကၽြန္ေတာ္မ်ားက ေရွ႕သုိ႔ ႀကိဳတင္ပုိ႔ထားသည္မ်ားကုိ ရရွိခဲ့ပါသည္။ ခ်န္ရစ္ထားခဲ့ေသာ အရာမ်ားမွာ ဆုံးရႈံးသြားသည္ " ဟုေျပာျပသည္ဟူ၏။

(အိဗ္ေနအစာကစ္ရ္က်မ္း၊ မြတ္စ္သဒ္ရတ္က္က်မ္း)