Tuesday, June 28, 2016

ေလးဂဏန္းသီအိုရီ



ေလးဂဏန္းသီအိုရီဟူသည္မွာ လူတိုင္းသိေသာ ဗုခါရီဟဒီးစ္က်မ္းႀကီးကို ေရးသားျပဳစုေသာ အိမာမ္ဗုခါရီက မိမိထံတြင္ ဟဒီးစ္ပညာ ဆည္းပူးလိုေၾကာင္း ေလွ်ာက္ထားပန္ၾကားခဲ့သည့္ တပည့္တစ္ဦးအား ဟဒီးစ္ပညာဆည္းပူးရာတြင္ မျဖစ္မေနရွိေနရမည့္ အရည္အခ်င္းတို႔အနက္ အခ်ဳိ႕ေသာအရည္အခ်င္းမ်ားအား ေျပာျပထားသည့္ အေၾကာင္းအရာျဖစ္သည္။ ယင္းအေၾကာင္းအရာသည္ ဟဇရသ္ေမာ္လာနာ မုဟမၼဒ္ရဖီးက္(အဇီဇီ)က ျမန္မာစာဖတ္ပရိသတ္အတြက္ ေရးသားထားေသာ "အိမာမ္ႀကီးေလးပါး ဘာေၾကာင့္ကြဲလြဲၾကရတာလဲ" အမည္ရွိ စာအုပ္တြင္ ပါ၀င္ၿပီး အလ္မုဖီးဒ္၏ စာဖတ္သူမ်ား အတြက္ ျပန္လည္ကူးယူး ေဖာ္ျပျခင္းျဖစ္သည္။ ဟဒီးစ္ပညာ၊ ယင္းပညာကုိ တတ္ကၽြမ္းေသာ ပညာရွင္မ်ားႏွင့္ ပညာရွင္ဟု ဂုဏ္ျပဳညႊန္းဆိုအပ္သူတို႔သည္ ပညာရပ္တစ္ခုအား မည္မွ် ခက္ခဲနက္နဲစြာ သင္ယူဆည္းပူးခဲ့ၾကသည္ကုိ သိရွိေစရန္ႏွင့္ ဗဟုသုတတိုးပြားေစရန္ ရည္ရြယ္ပါသည္။

ေနာင္တစ္ခ်ိန္တြင္ အစၥလာမ့္တရားသူႀကီးႏွင့္ ဓမၼသတ္ပညာရွင္ျဖစ္လာမည့္ လူငယ္တစ္ဦးသည္ အိမာမ္ဗုခါရီထံပါး ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ကိုယ့္ရဲ့ဆႏၵကို တင္ျပေလွ်ာက္ထားခဲ့တယ္။ အိမာမ္ဗုခါရီသခင္က ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ဆံုးမၾသ၀ါဒေပးတဲ့အေနနဲ႔ အခုလိုမိန္႔ၾကားခဲ့တယ္။ "ခ်စ္သား၊ အလုပ္တစ္ခုခုကို လုပ္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ဦးစြာပထမ အဲဒီအလုပ္ရဲ့ သေဘာတရား၊ လိုအပ္ခ်က္၊ စည္းမ်ဥ္းဥပေဒေတြကို ဂဃနဏေလ့လာၿပီးမွ လုပ္ဖို႔ဆံုးျဖတ္ရတယ္။ မင္းအေနနဲ႔ ဟဒီးစ္ေတာ္ေတြကို ဆည္းပူးလိုတယ္ဆိုရင္ ငါအခုေျပာမယ့္စကားေတြကို ေကာင္းေကာင္း ႏွလံုးသြင္းမွတ္ေပေတာ့" ။

ေလးဂဏန္းသီအိုရီ
လူတစ္ဦးဟာ ျပည့္၀ေသာဟဒီးစ္ပါရဂူျဖစ္ဖို႔ရာ ေလးခုေသာအရာကို ေလးခုေသာအရာနဲ႔အတူ ေရးသာတဲ့အခါမွာ ေလးခုေသာအရာက ေလးခုေသာအရာႏွင့္ ဆင္တူရမယ္။ ဒါ့အျပင္ ေလးခုေသာအရာကို ေလးခုေသာကာလမွာ ေလးခုေသာအေနအထားနဲ႔ ေလးခုေသာေဒသမွာ ေလးမ်ဳိးေသာအရာနဲ႔ ေလးမ်ဳိးေသာပုဂၢဳိလ္ထံက ေလးမ်ဳိးေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ျဖစ္ရမယ္။ ေျပာခဲ့တဲ့ ေလးမ်ဳိးေသာ သီအိုရီဟာ ေလးမ်ဳိးေသာအရာကို အျခားေလးမ်ဳိးနဲ႔ ေပါင္းစပ္မွာသာ ျပည့္စံုမယ္။ ဒါေတြအားလံုး ျပည့္စံုသြားတဲ့အခါ အဲဒီလူအတြက္ ေလးခုေသာအရာဟာ လြယ္ကူသြားတယ္။ ထပ္ၿပီး ေလးမ်ဳိးေသာ ဒုကၡနဲ႔ ရင္ဆိုင္ရလိမ့္မယ္။ အဲဒါကို သည္းခံမ်ဳိသိပ္လိုက္ရင္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က သူ႔ကို ေလးခုေသာအရာကို ဒြန္ယာမွာ ခ်ီးျမႇင့္ၿပီး ေလးခုေသာအရာကို အာခိရသ္တမလြန္မွာ ခ်ီးျမႇင့္လိမ့္မယ္။

လူငယ္က အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ဟာ သခင္ႀကီးကို ၾကင္နာဂရုဏာျပဳေတာ္မူပါေစ။ ေက်းဇူးျပဳၿပီး ေလးမ်ဳိးစံုတဲ့သီအိုရီကို ကၽြန္ေတာ့္ကို အက်ယ္တ၀င့္ရွင္းျပေပးပါလို႔ ေလွ်ာက္ထားလိုက္ေတာ့ အိမာမ္ဗုခါရီက အခုလိုမိန႔္ၾကားခဲ့တယ္။

ေရးမွတ္ဖို႔အေရးႀကီးတဲ့ အရာေလးခု
(၁) တမန္ေတာ္ျမတ္ မိန္႔ခဲ့တဲ့ ဟဒီးစ္ေတာ္ေတြ၊ အမိန္႔ပညတ္ခ်က္ေတြ။
(၂) ဆြဟာဗဟ္သခင္ႀကီးေတြနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ အဆင့္အတန္းေတြ။
(၃) သာဗိအီးန္ေတြရဲ႕ အဆိုအမိန္႔ေတြနဲ႔ သူတုိ႔ရဲ႕ အေနအထားေတြ။ (မည္သူက ခိုင္မာစိတ္ခ်ရသည္၊ မည္သူက မခိုင္မာ)
(၄) ဟဒီးစ္ဆင့္ျပန္ၾကတဲ့ ပညာရွင္အားလံုးနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ ဘ၀ျဖစ္စဥ္သမိုင္းေတြ။

ေလးခုေသာအရာနဲ႔အတူ ဆိုတာကေတာ့
(၁) အထက္က ေလးမ်ဳိးေသာသခင္ႀကီးေတြရဲ႕ အမည္နာမနဲ႔ ဘြဲ႕ဂုဏ္ထူးေတြ။
(၂) ဘ၀ေမြးျမဴေနထိုင္ခဲ့တဲ့ ေဒသေတြ။
(၃) ေမြးဖြားရာ ေဒသနဲ႔ ေန႔၊ ရက္။
(၄) ကြယ္လြန္တဲ့ေဒသနဲ႔ ေန႔၊ ရက္။
ဒီအခ်က္ေလးခ်က္ကို သိမွာသာ ဘယ္သူက ဘယ္သူ႔ထံက ဆင့္ျပန္တယ္ဆိုတဲ့အခါ သူ႔အသက္အရြယ္နဲ႔ ဆံုေတြ႕တာ ဟုတ္၊ မဟုတ္ ခန္႔မွန္းႏိုင္မယ္။ အဲဒီေလးခ်က္ဟာ ေအာက္ပါေလးလို အျပန္အလွန္အေရးႀကီးလွပါတယ္။
(၁) ခုသ္ဗဟ္မွ ဟမ္ဒ္ စနာ အေရးပါသလို
(၂) ရစူလ္အတြက္ ဒရူးဒ္အေရးပါသလို
(၃) စူရဟ္အတြက္ ဗိစ္မိလ္လာဟ္ အေရးပါသလို
(၄) နမားဇ္အတြက္ သက္ဗီးရ္အေရးပါသလို

ေလးခုေသာအရာနဲ႔ အလားတူ ဆုိတာကေတာ့
ဟဒီးစ္အမ်ဳိးအစား ေလးမ်ဳိးျဖစ္တဲ့
(၁) မုစ္နဒါးသ္ ( مسندات )
(၂) မုရ္စလားသ္ ( مرسلات )
(၃) ေမာင္ကူဖားသ္ ( موقوفات )
(၄) မက္သူအားသ္ ( مقطوعات ) တို႔ျဖစ္တယ္။

ေလးခုေသာကာလ ဆိုတာကေတာ့
(၁) ကေလးဘ၀မွာ
(၂) လူပ်ဳိေဖာ္၀င္စမွာ
(၃) အရြယ္ေရာက္ၿပီးမွာ
(၄) အိုမင္းရင့္ေရာ္ျခင္း မျဖစ္မီမွာ ... အရြယ္ေလးမ်ဳိးလံုးမွာ ေလ့လာလိုက္စားရမယ္လို႔ ဆိုလိုတာျဖစ္တယ္။

ေလးမ်ဳိးေသာ အေနအထားမွာ ဆိုတာကေတာ့
(၁) အလုပ္မ်ားတဲ့ကာလ
(၂) အားလပ္တဲ့ကာလ
(၃) က်ပ္တည္းတဲ့ကာလ
(၄) ေခ်ာင္လည္တဲ့ကာလ ... ဆိုလိုတာက အေျခအေနတိုင္းမွာ ဒီကိစၥ(ဟဒီးစ္ပညာဆည္းပူးျခင္း)ကိုပဲ အာရံုျပဳေနရမယ္။

ေလးခုေသာေဒသဆိုတာကေတာ့
(၁) ေတာင္ေပၚေဒသ ျဖစ္ေစ
(၂) ျမစ္ေခ်ာင္းမွာ ျဖစ္ေစ
(၃) ၿမိဳ႕ေပၚမွာ ျဖစ္ေစ
(၄) ေတာနက္ထဲမွာ ျဖစ္ေစ ... ဘယ္ေနရာမ်ဳိးမွာျဖစ္ျဖစ္ ဟဒီးစ္ပညာရွင္ကို ေတြ႕မယ္ဆိုရင္ ဆည္းပူးဖို႔ ၀န္မေလးနဲ႔လို႔ ဆိုလိုတာပါ။

ေလးခုေသာ အရာေပၚမွာ ဆိုတာကေတာ့
(၁) ေက်ာက္သားေပၚမွာ
(၂) သစ္ရြက္ေပၚမွာ
(၃) သားေရေပၚမွာ
(၄) အရိုးေပၚမွာ ... ဆိုလိုတာက စာရြက္စကၠဴရွိမွရယ္လို႔ မဟုတ္ဘူး။ ဟဒီးစ္တစ္ပုဒ္ၾကားရၿပီဆိုတာနဲ႔ ဦးေႏွာက္ထဲက ထြက္မသြားေအာင္ ရတာတစ္ခုခုေပၚမွာ ေရးမွတ္ဖို႔ သတိေပးတာျဖစ္တယ္။

ေလးဦးေသာသူထံက ဆိုတာကေတာ့
(၁) မိမိထက္ ႀကီးသူထံက
(၂) မိမိထက္ ငယ္သူထံက
(၃) မိမိနဲ႔ ရြယ္တူထံက
(၄) မိမိဖခင္ရဲ႕ လက္ေရးနဲ႔ ေရးမွတ္ထားတဲ့ စာအုပ္ေတြက ... ဘယ္သူ႔ထံကပဲ ဆည္းပူးရသည္ျဖစ္ေစ ရြယ္တူ ငယ္သူဆိုၿပီးလည္း မေႏွာင့္ေႏွးရဘူး။

ေလးခုေသာ ရည္ရြယ္ခ်က္ဆိုတာကေတာ့
(၁) အလႅာဟ္အရွင္ ေက်နပ္ႏွစ္ၿမိဳ႕ဖို႔
(၂) က်မ္းေတာ္ျမတ္နဲ႔ ကိုက္ညီတဲ့ပညတ္ခ်က္ေတြကို က်င့္ႀကံအားထုတ္ဖို႔
(၃) ဆည္းပူးရန္ လိုလားသူတို႔အား ထပ္ဆင့္ပို႔ခ်ဖို႔
(၄) ေရးသားျပဳစုၿပီး လာမယ့္မ်ဳိးဆက္သစ္ေတြအတြက္ ဟိဒါယသ္ရဲ႕ မီးတိုင္ေတြ က်န္ရစ္ခဲ့ဖို႔ ... ျဖစ္တယ္။

အထက္ပါရည္ရြယ္ခ်က္ေလးခုကို ကိုယ္တိုင္အားထုတ္တဲ့ ေလးခ်က္နဲ႔ အထေျမာက္ႏိုင္
(၁) ေရးသားျခင္းျဖင့္
(၂) အဘိဓာန္နားလည္ျခင္းျဖင့္
(၃) ဆြရ္ဖ္( صرف ) ပညာျဖင့္။
(၄) နဟ္၀္ ( نحو ) ပညာျဖင့္။ ဒါမွသာ စကားလံုးရဲ႕ ခိုင္မာမႈကို နားလည္လိမ့္မယ္။ ဒီအခ်က္အားလံုးဟာ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္ သီးသန္႔ခ်ီးျမႇင့္ထားတဲ့ အခ်က္ေလးခ်က္အေပၚမွာ တည္ေနတယ္။ လူရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ ႀကိဳးပမ္းမႈနဲ႔ မရႏိုင္ဘူး။

အလႅာဟ္ခ်ီးျမႇင့္ထားတဲ့ ေလးခ်က္
(၁) က်န္းမာသန္စြမ္းမႈ
(၂) စြမ္းရည္ျပည့္၀မႈ
(၃) ပညာထက္ျမတ္မႈ
(၄) မွတ္ဥာဏ္ထက္ျမတ္မႈ။ ဒီအခ်က္ေလးခ်က္ကို ရရွိၿပီဆိုတာနဲ႔ ဒီလူရဲ႕အျမင္မွာ ေလးခုေသာအရာဟာ အေရးမပါ မေျပာပေလာက္တဲ့အရာ ျဖစ္သြားတယ္။

အေရးမပါတဲ့အရာေတြကေတာ့
(၁) ဇနီး
(၂) သားသမီး
(၃) ဥစၥာပစၥည္း
(၄) ဇာတိခ်က္ေႂကြ ေမြးရပ္ေျမ

ရင္ဆိုင္ရမယ့္ ဒုကၡေလးမ်ဳိးကေတာ့
(၁) မလိုမုန္းထားသူေတြရဲ႕ ေလွာင္ေျပာင္သေရာ္မႈ
(၂) မိတ္ေဆြေတြရဲ႕ ျပစ္တင္ေ၀ဖန္မႈ
(၃) ပညာမဲ့ေတြရဲ႕ ရွဳတ္ခ်မႈ
(၄) ပညာရွင္ေတြရဲ႕ မနာလို ၀န္တိုမႈ။ အဲဒီ စိတ္ဒုကၡေလးမ်ဳိးကို သည္းခံမ်ဳိသိပ္ႏိုင္ရင္ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္က ထိုသူ႔ကို ဒြန္ယာ၊ အာခိရသ္မွာ ေလးမ်ဳိးေသာ နိအ္မသ္တို႔ကို ခ်ီးျမႇင့္လိမ့္မယ္။

ဒြန္ယာမွာ ရမယ့္ေလးမ်ဳိးကေတာ့
(၁) ေရာင့္ရဲတင္းတိမ္မႈနဲ႔ ဂုဏ္သိကၡာ
(၂) ျပည့္စံုတဲ့ ယံုၾကည္မႈနဲ႔ အရွိန္အ၀ါ
(၃) အစၥလာမ့္အသိပညာတို႔ရဲ႕ အရသာ
(၄) တည္ၿငိမ္တဲ့ ဘ၀သက္တမ္း

အာခိရသ္မွာ ရမယ့္ေလးမ်ဳိးကေတာ့
(၁) ကိုယ္အသနားခံေပးခ်င္သူကို ၾကား၀င္အသနားခံေပးခြင့္။
(၂) အရိပ္မဲ့တဲ့ေန႔ (ကိယာမသ္ေန႔)မွာ အရ္ရွ္ေတာ္ရဲ႕ အရိပ္မွာ ခိုလံႈခြင့္။
(၃) ကုိ္ယ္ေသာက္ေစခ်င္သူကို ေကာင္စရ္ကန္ေတာ္ကေန ေရတိုက္ခြင့္။
(၄) နဗီတမန္ေတာ္ေတြရဲ႕ ျမင့္မားတဲ့အဆင့္အတန္းနဲ႔ နီးကပ္ခြင့္ တို႔ျဖစ္တယ္။
ဒီေတာ့ ခ်စ္သား ငါ့အေနနဲ႔ ဆရာ့ဆရာႀကီးေတြဆီက ၾကားသိခဲ့ရသမွ်ကို အတိုခ်ဳံၿပီး အကုန္လံုး မင္းကိုေျပာျပခဲ့ၿပီးၿပီ။ အဲဒီအခ်က္ေတြကို ခ်င့္ခ်ိန္ၿပီး ဟဒီးစ္ပညာရပ္ကို လိုက္စားသင့္၊ မသင့္ ဆံုးျဖတ္ေပေတာ့။

ေဖာ္ျပပါအခ်က္မ်ားသည္ ဟဒီးစ္ပညာရွင္ျဖစ္လိုသူတို႔အတြက္ အိမာမ္ဗုခါရီစုစည္းထားေသာ နည္းဥပေဒမ်ား ျဖစ္သည္။ ကၽြႏ္ုပ္တို႔အေနျဖင့္ အိမာမ္ဗုခါရီ၏ ယင္းၾသ၀ါဒမ်ားမွ သင္ခန္းစာ ယူသင့္သည္။ ယင္းစည္းကမ္းခ်က္မ်ား လြတ္ထြက္မသြားရေအာင္ လက္ျဖင့္မဟုတ္ ပါးစပ္ႏွင့္ပင္ ကိုက္ထားသင့္ပါသည္။

[ေမာ္လာနာရဖီးက္(အဇီဇီ) ျမန္မာဘာသာျဖင့္ ေရးသားထားေသာ အိမာမ္ႀကီးေလးပါး ဘာေၾကာင့္ကြဲလြဲခဲ့ၾကရတာလဲစာအုပ္ စာ ၇၄ မွ ၈၀ပါ အေၾကာင္းအရာကို အလ္မုဖီးဒ္မွ ကူးယူးေဖာ္ျပသည္။]

ဤသည္မွာ ပညာရွင္ႀကီးမ်ား ပညာကိုတစ္ခုကို ဆည္းပူးရန္ အဘယ္မွ် အနစ္နာခံရသည္ဟူသည္တို႔၏ အျမည္းမွ်ပင္ျဖစ္ပါသည္။ ဟဒီးစ္တစ္ခု ဆင့္ျပန္ခြင့္ရရန္ ထိုထက္ပိုသည့္ ဥပေဒမ်ားျဖင့္ တင္းက်ပ္စြာ ထိန္းသိမ္းထားသည္။ ယေန႔အခါသမယတြင္ ပညာရွင္တို႔အား ရက္စက္ ပက္စက္စြာ ေ၀ဖန္ေနျခင္းမ်ားကို ရင္နင့္စြာ ေတြ႕ျမင္ေနရသည္။ မွားသည္ မွန္သည္။ ေ၀ဖန္ေလကန္ ျပစ္တင္ေျပာဆိုၾကသည္။ ယင္း၏ ပထမဦးဆံုးရလဒ္မွာ ေျပာဆိုသူကိုယ္တိုင္ ျပစ္မႈေရးမွတ္ခံရျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ျပစ္တင္ရန္ လြယ္ပါသည္။ အျပစ္တင္ခံရသူတစ္ဦးျဖစ္ရန္ မလြယ္ပါ။ အျပစ္တင္ခံရမည္ကို သိသိႀကီးႏွင့္ ေကာင္းစားပါေစေတာ့ဟူသည့္ ေမတၱာတရားကို ေဖာ္ျပရန္လည္း မလြယ္သလို ယင္းေမတၱာကို ရင္တြင္း၀ယ္မ်ဳိသိပ္၍ မေကာင္းေျပာခံရသည့္ စိတ္ခံစားခ်က္သည္လည္း ခံစားရလြယ္ကူသည္မဟုတ္ပါ။ အကယ္၍မ်ား ကၽြႏ္ုပ္တို႔ျပစ္တင္ေ၀ဖန္ေနသူသည္ အလႅာဟ့္ေရွ႕တြင္ ေသာင္ဗဟ္လုပ္လိုက္ၿပီး အလႅာဟ္အရွင္က ယင္းေသာင္ဗဟ္ကို လက္ခံလိုက္လွ်င္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔၏ ျပစ္တင္မႈတို႔သည္ မေကာင္းေျပာျခင္းအျပင္ စြပ္စြဲပုတ္ခတ္မႈ၊ အတင္းေျပာျခင္းဟူသည္ ျပစ္မႈမ်ားကိုပါ ထပ္ခံရပါမည္။ ထို႔ေၾကာင့္ တန္ဖိုးရွိသည့္ ပညာကုိ ဆည္းပူးထားသူအား ပညာကိုအေၾကာင္းခံ၍ ေလးစားတန္ဖိုးထားလိုက္မည္ဆိုပါက ကၽြႏု္ပ္တို႔အတြက္ ျပစ္မႈမ်ားစြာ က်ခံရျခင္းမွ လြတ္ကင္းသြားပါလိမ့္မည္။

“အိမာမ္ႀကီးေလးပါး ဘာေၾကာင့္ကြဲလြဲခဲ့ၾကရတာလဲ”အမည္ရွိစာအုပ္ႏွင့္ ဆက္လက္မိတ္ဆက္ေပးလိုပါသည္။ ထိုစာအုပ္ကို ေလ့လာျခင္းျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္တို႔ သက္လီးဒ္လုပ္ေနျခင္းသည္ မည္မွ် တန္ဖိုးရွိေၾကာင္း သိရွိလာမည္။ ထို႔ျပင္ မိမိတို႔ သက္လီးဒ္ ဘာ့ေၾကာင့္ လုပ္ရသလဲႏွင့္ မဇ္ဟဗ္ေလးခုျဖစ္ရျခင္းတို႔သည္ မည္သည့္အတြက္ေၾကာင့္ဟူသည္ကုိ ေသခ်ာစြာ သိသြားေပမည္။ ပညာရပ္ပိုင္းဆိုင္ရာကို ေဖာ္ျပထားျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္း မည္သူမဆို ေသခ်ာစြာ ဖတ္ရွဳမည္ဆိုပါက နားလည္သေဘာေပါက္ႏိုင္ပါသည္။ ထို႔ျပင္ ယေန႔အခါသမယရွိ သက္လီးဒ္လုပ္ရန္ မလိုအပ္ဟု ဆိုကာ ဟဒီးစ္က်မ္းမ်ားကိုသာ အထူးျပဳ၍ ကိုယ္တိုင္က်င့္သံုးပါဟုဆိုေနသူတို႔၏ ေသြးထိုးစကားမ်ားသည္ အဘယ္မွ် မွားယြင္းေနေၾကာင္းႏွင့္ မဇ္ဟဗ္၏ အိမာမ္မ်ားႏွင့္ ဟဒီးစ္၏ အိမာမ္မ်ားအၾကား ခုႏွစ္သကၠရာဇ္ မည္မွ်ကြာျခားသည္ကို ကြက္ကြင္းရွင္းလင္းစြာ ေဖာ္ျပထားသျဖင့္ နားေယာင္ေအာင္ ျဖားေယာင္ေနသူတို႔၏ ရန္မွလည္း လြတ္ကင္းႏုိင္ပါသည္။ ယင္းစာအုပ္ကို ဖတ္ရွဳလိုပါက ေအာက္ပါလင့္သုိ႔ ၀င္ေရာက္၍ ေဒါင္းလုတ္ ရယူႏိုင္ပါသည္။

http://myanmarfreeislamicbooks.blogspot.sg/2014/03/blog-post_7728.html