Sunday, December 1, 2013

အစၥလာမ္သာသနာမွန္ကန္ေၾကာင္းခိုင္လံုးေၾကာင္း လက္ခံလာတဲ႔သူတဦး တိုးလာျပီ

အလ္ဟမ္ဒုလိလႅာဟ္

နီေပါႏုိင္ငံရဲ႕ နာမည္ႀကီးရုပ္ရွင္သရုပ္ေဆာင္နဲ႔ ေမာ္ဒယ္တစ္ဦးျဖစ္တဲ့ ပူဂ်ာလာမာ ဟာ ဗုဒၶဘာသာမွ အစၥလာမ္ဘာသာသုိ႔ကူးေျပာင္း

ဗုဒၶဘာသာမိသားစုမွႀကီးျပင္းလာတဲ့ ပူဂ်ာမာလာ ဟာ အစၥလာမ္ဘာသာသုိ႔ကူးေျပာင္းသြားတဲ့အတြက္ ဗုဒၶဘာသာအသုိင္းအ၀ုိင္းမွာ အလြန္မွအံ့ၾသသြားၾကပါတယ္။ သူမဟာ မၾကာမီက ဒူဘုိင္းနဲ႔ကာတာႏုိင္ငံတုိ႔ကုိ ရက္တုိခရီးထြက္ခဲ့ပါတယ္။ ခရီးမွအျပန္ ခတ္မႏၵဴ ေရာက္တာနဲ႔ အစၥလာမ္ဘာသာသုိ႔ကူေျပာင္းလုိက္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ေၾကညာခဲ့ပါတယ္။

မီဒီယာမ်ားမွ သူမအား အစၥလာမ္သာသနာမွာ ဘာထူးျခားခ်က္ေတြေတြ႔လုိ႔ကူေျပာင္းရပါသလဲလုိ႔ေမးတဲ့အခါ ကၽြန္မဟာ ဗုဒၶဘာသာမ်ိဳးႏြယ္မွဆင္းသက္လာသူျဖစ္ပါတယ္။ ဗုဒၶဘာသာဟာကၽြန္မရဲ႕အေသြးအသားထဲအထိ ၀င္ေရာက္လ်က္ရွိပါတယ္။ လြန္ခဲ့တဲ့တစ္ႏွစ္အရင္က ကၽြန္မဟာ အျခားဘာသာေတြကုိလည္းေလ့လာမယ္လုိ႔ စိတ္ကူေပါက္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္မဟာ ဟႏၵၤဴဘာသာ၊ ခရစ္ယာန္ဘာသာ၊ အစၥလာမ္ဘာသာေတြကုိ ႏႈိင္းယွဥ္ေလ့လာခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီလုိေလ့လာေနခုိက္မွာပဲ ကၽြန္မဟာ ဒူဘုိင္းနဲ႔ကာတာႏုိင္ငံေတြကုိလည္း ခရီးထြက္ျဖစ္ခဲ့ပါတယ္။ အဲဒီမွာရွိတဲ့မုစ္လင္မ္ေတြနဲ႔အစၥလာမ့္ယဥ္ေက်းမႈေတြကုိေတြ႕ရၿပီး အေတာ္ပဲစိတ္၀င္စားခဲ့ပါတယ္။ အစၥလာမ္ဘာသာမွာ အျခားဘာသာေတြနဲ႔မတူတဲ့ အထူးျခားဆုံးအခ်က္က ေသာက္ဟီးဒ္ လုိ႔ေခၚတဲ့ အလႅာဟ္အရွင္ျမတ္တစ္ပါးတည္းျဖစ္ေၾကာင္းသက္၀င္ယုံၾကည္ျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီယုံၾကည္ခ်က္ကုိ ကၽြန္မဟာ အဲဒီႏုိင္ငံေတြမွာရွိတဲ့မုစ္လင္မ္တြမွာ ခုိင္ခုိင္မာမာရွိေနတာကုိေတြ႕ခဲ့ရပါတယ္။ အဲဒီလုိမ်ိဳးယုံၾကည္ခ်က္ကုိ အျခားဘာသာေတြမွာ မေတြ႕ရပါဘူး။ ဒီေန႔ကမၻာနဲ႔အ၀ွမ္းမွာ အစၥလာမ္ဘာသာအေပၚဆန္႔က်င္၀ါဒျဖန္႔မႈေတြက ကၽြန္မကုိ အစၥလာမ္ကုိပုိၿပီးစိတ္၀င္စားေစခဲ့ပါတယ္။ ေျပာရမယ္ဆုိရင္ အစၥလာမ္နဲ႔ပုိၿပီးနီးကပ္ေအာင္ျပဳလုပ္ေပးလုိက္ျခင္းပဲျဖစ္ပါတယ္။ တကယ္တမ္းအစၥလာမ္ကုိေလ့လာမိတဲ့အခါ ၀ါဒျဖန္႔တာေတြနဲ႔ လားလားႀကီးဆန္႔က်င္ေနတာေတြ႕ရပါတယ္။ အစၥလာမ္သာသနာဟာ ကမၻာေပၚမွာရွိတဲ့လူသားေတြရဲ႕အၾကပ္အတည္းဟူသေရြ႕ကုိ အလြန္တရားမွ်တာစြာနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းစြာေျဖရွင္းေပးႏုိင္မယ့္ တစ္ခုတည္းေသာသာသနာျဖစ္ေၾကာင္း ကၽြန္မရဲရဲႀကီးေၾကညာရဲပါတယ္။

သတင္းေထာက္က သူမရဲ႕နာမည္အတုိင္း ပူဂ်ာ လုိ႔ေခၚတဲ့အခါ သူမက ေက်းဇူးျပဳၿပီး ကၽြန္မကုိ ပူဂ်ာ လုိ႔မေခၚပါနဲ႔။ အဲဒီနာမည္ဟာ ကၽြန္မရဲ႕ အတိတ္ကနာမည္ျဖစ္ပါတယ္။ အခုကၽြန္မနာမည္ဟာ အာမိနာ ဖွာရူကီ ျဖစ္ပါတယ္လုိ႔ သတင္းေထာက္ကုိ ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။ သူမကဆက္ၿပီးေျပာပါတယ္။ ကၽြန္မအစၥလာမ္သာသနာလက္မခံမီအခ်ိန္က ေဆးလိပ္နဲ႔အရက္ဟာ ကၽြန္မရဲ႕အေဖာ္ပါ။ စိတ္ညစ္တုိင္း ေသာက္ပါတယ္။ တခါတရံ ေသာက္တာမ်ားလုိ႔သတိပါလစ္ဖူးပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ေလးဖက္ေလးတန္မွာ အေမွာင္ထုသာလႊမ္းမုိးလ်က္ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္အစၥလာမ္လက္ခံၿပီးတဲ့ေနာက္ပုိင္း ေအးျမတဲ့ေလကုိရႈရႈိက္ခြင့္ရခဲ့ပါၿပီ။ အရက္နဲ႔ေဆးလိပ္ကုိ အၿပီးအပုိင္ ေသာင္ဗဟ္လုပ္ၿပီး စြန္႔လႊတ္ခဲ့ပါၿပီ။ သတင္းေထာက္က အစၥလာမ္လက္ခံၿပီးတဲ့ေနာက္ပုိင္း ေဆြမ်ိဳးအသုိင္းအ၀ုိင္းက ဘယ္လုိဆက္ဆံၾကပါသလဲလုိ႔ ေမးေတာ့ ကၽြန္မအစၥလာမ္လက္ခံၿပီးတဲ့ေနာက္ ကၽြန္မရဲ႕ ေဆြမ်ိဳးအသုိင္းအ၀ုိင္းကုိ အသိေပးခဲ့ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ကၽြန္မအေမဟာ ကၽြန္မကုိ အျပည့္အ၀ကူညီအားေပးခဲ့ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ယခင္ကမေကာင္းတဲ့အေျခအေနအားလုံးစြန္႔လႊတ္ၿပီး ေကာင္းမြန္သန္႔ရွင္းတဲ့အေျခအေနဘက္ကုိ ေျပာင္းသြားတာေတြ႕ၿပီ အေမ့မွာ အလြန္ပဲေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ရပါတယ္။ အေမက ကၽြန္မကုိ သမီး မင္းဟာအလြန္မွန္ကန္တဲ့လမ္းကုိေရြးခ်ယ္ခဲ့ပါတယ္။ သမီးရဲ႕ေပ်ာ္ရႊင္မႈကုိေတြ႕ရၿပီး အေမ့မွာ စိတ္သက္သာရာရပါတယ္လုိ႔အေမကေျပာပါတယ္။ 1.2.2013 အိႏၵိယႏုိင္ငံထုတ္ အင္န္ေကလားဗ္အူရ္ဒူေန႔စဥ္သတင္းစာမွ ကူယူျပန္ဆုိေဖာ္ျပပါသည္။

Credit to >>>>>ဖထီ ဖိုးခြား
အလ္မုဖီးဒ္

Website:        http://aaitee.blogspot.com
Email:           haroonrangoni@gmail.com
google တြင္ရွာရန္ “ အလ္မုဖီးဒ္ ” ဟု ျမန္မာလိုရိုက္၍ရွာပါ။
မိမိဖုန္းထဲတြင္ ျပန္လည္ဖတ္ရႈရန္ သိမ္းထားလိုပါက Simple Islam.apk ဖုိင္ကို ေဒါင္းလုတ္ဆြဲျပီး Install လုပ္ထားပါ။